Festa di Primavera in i Paesi Stranieri |The Running MU People

Attualmente, cù l'implementazione di una seria di misure d'apertura in casa è in l'esteru, a contraddizione principale di u cummerciu internaziunale hè passata da l'ostruzzione di a catena di furnimentu è a capacità di rendiment insufficiente à a debulezza di a dumanda esterna è a diminuzione ordini.Avemu da rinfurzà u docking di l'offerta è a compra, è strive to snatch orders and open markets. Anding out one day before means an more business opportunità.

Cum'è Natale, u Festival di Primavera hè a festa tradiziunale più impurtante in Cina.Parechje persone MU rinunziò à u maravigliu tempu di riunione cù e so famiglie, è si sò stallati à visità i clienti, participà attivamente à a "battaglia di 100 ghjorni".

 

Reuning with Old Friends

 

Un scontru in faccia hè megliu cà mille emails.Davy Shi, un anzianu direttore di a Divisione di l'Unione Europea di MU (1931), puderia avè mandatu millaie di email in l'ultimi trè anni di l'epidemie di COVID, ma era più ansiosu di imballà i so bagaglii è di inizià u so viaghju europeu chì era statu. ritardatu di trè anni u primu ghjornu di l'annu novu cinese.

15

Partendu da Shanghai, via Copenhague è Pulonia, hà infine scontru i so vechji clienti in Varsavia, tramindui si sentenu particularmente cordiali è commossi.Dopu avè visitatu cità cum'è Bydgoszcz, Gdansk è Lodz, Davy Shi hà guidatu in fretta in Germania cù i so vechji clienti cum'è a seconda tappa di stu viaghju.Dui gruppi d'affari di elli anu assistitu à a Fiera di Toy Fair di Nuremberg è à l'Ambiente di Francoforte rispettivamente.

16

"Ancu se i clienti in generale anu dichjaratu chì ci era ancu assai inventarii da esse digeriti, in particulare per i prudutti di giardinu è di l'esterno, hè assai impurtante per cuntattà i clienti di vendita durante u Festival di Primavera!", Davy Shi hà cridutu chì a situazione duverebbe migliurà ancu di maghju. è ci saria sempre parechje opportunità per fà ordini di prudutti di staggione cum'è BACK TO SCHOOL è prudutti di Natale.

 

Outlook pusitivu nantuE-commerce

 

In tuttu u Festival di Primavera, Gary Li hà passatu cù i so clienti in lochi cum'è North Somerset, Londra è Cambridge.U so travagliu in a Divisione Amazon di MU serve principalmente à i venditori di e-commerce di Amazon, è hè assai impurtante per capiscenu i so piani di sviluppu di novi prudutti per 2023. In Berlinu, Gary Li hà ancu scambiatu è amparatu da i creatori di e-commerce lucali, chì micca solu. rinfurzatu a relazione cù i clienti, ma ancu prumove u prugressu mutuale.

18

"Tutti i clienti chì avemu visitatu sta volta sò venditori di e-commerce, è da u feedback, u voluminu di compra aumenterà questu annu.I clienti sò assai interessati à u nostru prucessu generale di serviziu di e-commerce!Gary Li hà pensatu chì i clienti europei anu sempre fiducia in e-commerce,è a parte di e-commerce retail hè sempre in crescita è eventualmente hà l'uppurtunità di superà a vendita offline.

I clienti ora prestanu più attenzione à a funziunalità è a differenziazione di i prudutti in linea, chì hè u focu di u sviluppu di u produttu questu annu in a so divisione.

 

Analizà e Tendenze à Anchor Strategy

 

Cum'è u direttore generale di Greenhill Furniture, Jony Zhu era a prima persona à partì, è u so viaghju era u più difficiule è cumplessu: da l'Asia Sudueste à l'Europa è dopu à i Stati Uniti, à traversu Natale, New Year, Spring Festival, Lantern. Festival è altre festività impurtanti.Per quessa, hà vistu a maiò parte di i clienti è si sentia u più prufondu.

19

"Ancu se a pulitica "B-class & B-management" hè stata implementata in Cina, u mo sondaghju hà truvatu chì l'80% di i clienti sceglienu sempre di vene in Cina in a seconda mità di l'annu, cusì e nostre visite proattive sò particularmente impurtanti".In quantu à a tendenza di u mercatu di i prudutti esterni in u futuru, hà una vista dialettica:

da una banda,cù a calata di i prezzi di l'energia è di i prezzi di l'alimentu in Europa, u mercatu di i cunsumatori hà da rivivere un pocu, è u budgetu di l'acquistu di u cliente aumenterà da 20-30% cumparatu cù l'annu passatu, ma serà sempre più bassu di prima di a guerra Russia-Ucraina;da l'altra parte,Arcuni novi incertezze sò accumulate, affettati da fattori cum'è u rilassamentu prima di l'epidemie di l'Asia Sudueste, più clienti cumprà prudutti da l'Asia Sud-Est, cusì u trasferimentu di ordini ùn pò esse ignoratu.

In generale, Greenhill Furniture seguirà sempre attentamente e richieste di i clienti per novi prudutti è stili novi, è aduttà una strategia di sviluppu cummerciale più attiva.

 

Adattà à i cambiamenti

 

Jason Zhou, manager di Multi Channel, face a so prima visita d'oltremare.Hè stata in a cumpagnia per 1 annu è 4 mesi, trattandu principarmenti cù a linea di prudutti prufessiunale di tessili di casa.Stu viaghju hè principalmente per visità i clienti novi è vechji in Germania, Italia è Dubai è per cumpete per ordini.

20

Ellu hà dettu felice: "A visita in situ pò effittivamenti cuntrullà u puntu di u tempu di l'ordine, risultatu in parechji vechji clienti chì urdinanu in anticipu cù un accontu, è e negoziazioni cù i novi clienti sò ancu andati bè, è u seguimentu serà necessariu dopu!"

À u listessu tempu, in a feroce cumpetizione di u mercatu, i clienti sò oghji più attenti à a qualità è i mudelli di i prudutti tessili.Quist'annu, misure seranu pigliate per cumpensà questi punti di dolore, migliurà continuamente a qualità è a qualità di i prudutti per adattà à i novi cambiamenti in a dumanda di u mercatu.

 

Expand New Markets per Novi Ordini

 

Larry Ellison, fundatore di Oracle, hà dettu una volta:"A riunione hè a basa di a fiducia, è a vera fiducia hè a natura di l'amicizia".Will Wan, manager di u Dipartimentu D di Topwin, sempre cunsidereghja i clienti cum'è amici.Hà stabilitu l'ora di partenza u 24 di ghjennaghju, chì era u terzu ghjornu di a Festa di Primavera.

Will Wan hà visitatu a regione Midwest Americana, chì ùn era mai stata implicata prima.Hà scontru cù novi clienti in u friddu di minus 26 gradi.I dui lati eranu pieni di fiducia in a cooperazione futura.Hà realizatu ancu una ricerca di campu nantu à certi mercati grossisti è supermercati in a zona lucale per capisce l'ultime tendenze di i prudutti.

21

Dopu andò in Messico per scuntrà certi vechji clienti è vechji amichi.Sentendu profondamente, disse: "Avemu sempre prumuvutu micca solu a cuuperazione cummerciale cù i clienti, ma ancu spartutu sinceramente a cultura cinese è e nostre storie di famiglia cù i clienti.Avemu diventatu amici cù i clienti è e so famiglie, chì hè essenziale per a stabilità di a cooperazione ".

In questu mumentu, assai persone di MU si trascinanu trà grattacieli, strade di u mercatu è strade di campagna in i paesi stranieri, ancu entre in casa di i clienti per ligà servizii è clienti, prudutti è mercati.Piglianu aerei, navi è taxi, trascinendu e valigie è correndu contr'à u tempu per avanzà à u futuru.

Rinunzià à u Festival di Primavera ùn hè micca una cosa deprimente, perchè sanu chì valorenu i clienti è sempre l'onoranu cum'è priorità è crede chì l'opportunità favurizeghja sempre e persone chì travaglianu è striving!


Tempu di Postu: Feb-21-2023