Fiera di Cantone di l'Oportunità d'oru |MU Group 20th Anniversary

"A cumpagnia furnisce una bona piattaforma è un supportu logisticu, chì hè soprattuttu adattatu per i ghjovani à sviluppà. Sempre chì travagliate duramente, vi cuglierai ricumpensa. Eiu stessu cuminciò cum'è un servitore di caffè ordinariu di Nan Yuan Hotel è hè diventatu un dipartimentu. "Oghje aghju 31 anni è digià un impiegatu anzianu".

Questu era u mo discorsu in un avvenimentu di a stabilità di u cummerciu esteru è a prumuzione di a crescita cù Tom Tang 10 anni fà, è hè statu informatu da a stazione di Ningbo TV in quellu tempu.U passatu hè cum'è u fumu, è citeraghju a notizia di allora:

50

In a seconda mità di u 2003, in a vechja fabbrica di Jiangdong Sangjia, l'età media di 14 persone era 23. In u 2004, a pruduzzione di a cumpagnia hà righjuntu 11,66 milioni di dollari americani, cù una crescita di 100%, è u numeru di l'impiegati cresce. à 26 à a fine di l'annu.In u 2008, a cumpagnia ùn hà micca licenziatu alcunu impiegatu, ma hà aumentatu i salarii è hà ottinutu una crescita di 21% contru à a tendenza.In u 2010, u voluminu di u cummerciu di l'esportazione di a cumpagnia superava i 112 milioni di dollari americani, cù un ritmu di crescita di 78%, è u numeru di l'impiegati hà righjuntu 319. In 2011, l'impiegati di a cumpagnia viaghjanu più di 3 milioni di chilometri è copre più di 100 paesi è regioni. .U voluminu di u cummerciu di l'esportazione di l'autosuportu hà righjuntu 200 milioni di dollari americani.In u 2013, u voluminu di u cummerciu di l'esportazione d'auto-supportu hè previstu di ghjunghje à 300 milioni di dollari americani.

Dieci anni fà, assai persone ùn sapianu micca d'ella, ma hà sempre persistatu in u putere di a ghjuventù, hà innuvatu mudelli di furmazione di talentu internu, hà custruitu u disignu di u produttu è sistemi di ricerca è sviluppu, hà apertu canali di serviziu operativi, è hà aumentatu l'investimentu di marca ... Cù i sforzi cumuni di parechje innovazioni, ella brilla avà.Hè MARKET UNION, cù un'età media di l'impiegati di 26,6 è 750 impiegati.

In un battitu d'occhi, dece anni sò passati, è MU hè vicinu à festighjà i so 20 anni.

Oghje, deci anni dopu, vogliu dì chì à MU, aghju realizatu u mo sognu di cummerciu esteru chì perseguite dapoi 20 anni !

 Fiera di Canton
di Opportunità d'oruU mo percorsu di a carriera era abbastanza rocca.In u 1999, u mo primu travagliu dopu a graduazione era cum'è cameriere in una caffetteria in Nan Yuan Hotel, u primu hotel di cinque stelle in a pruvincia di Zhejiang, chì era ancu una impresa statale à l'epica.I venditori di u cummerciu esteru è i stranieri eranu abituali in u caffè.Bivianu tè è chiacchieranu in lingue straniere, chì alta è piccula burguesia !È eru cunfinatu à u caffè ogni ghjornu, incapace ancu di andà in u lobby, è u mo sognu di cummerciu esteru, natu da l'invidia, hà arradicatu prufondamente in u mo core.
Ciò chì và in giru vene intornu.U 25 di nuvembre di u 2003, aghju ricevutu l'uppurtunità è aghju unitu à una piccula cumpagnia di cummerciale straneru senza esitazione, induve ci era solu duie persone, mè è u capu.Ancu s'ellu avemu fattu tuttu u travagliu bruttu è stancu, l'avemu curatu perchè eramu intruti in "l'industria high-end" !Grande grazie per u mo capu è u mo primu maestru di u cummerciu esteru!

In a mente di parechji cummircianti straneri, a Fiera di Canton hè sinònimu di u cummerciu esteru, è innumerevoli persone anu fattu a so prima fortuna.Stabbilita in Guangzhou in u 1957, a China Import and Export Fair hè a mostra cumpleta più grande è autoritaria in Cina, è dapoi hè diventata u "barometru è a paleta" di u cummerciu esteru di a Cina, è ancu un "signboard d'oru" à l'ochji di i cummercianti mundiali.E parolle "cumerciu straneru" è "Fiera di Canton" quasi apparsu simultaneamente in a mo memoria.

In u 2004, aghju avutu finalmente l'uppurtunità di participà à a Fiera di u Cantonu d'Autunnu cù u mo capu.U locu era in Liuhua, micca assai grande, cù scalini vechji è dilapidati, è à u pianu di sopra è di u pianu sò stati chjappi di persone, ancu i corridoi eranu assai affollati.I cabine eranu chjuchi, senza spaziu per manghjà, è tutti manghjavanu à l'apertu cù i so lunch boxes, una scena occupata di "muvimenti di mattoni".

A scena era un pocu cum'è u Mercatu Notturnu di Yiwu San Ting Road appena dopu à u scoppiu di l'epidemie quist'annu, cù a ghjente affollata.U stilu di l'esibizione era ancu relativamente bruttu, cù ganci cumprati è purtati, è prudutti appiccicati nantu à i scaffali o attaccati cù cravatte.

U capu hà amparatu l'inglese da ellu stessu, è hà pigliatu ogni occasione per chjamà attivamente cù i clienti è scambià carte d'affari, mentre ch'e era più un observatore è un studiente.Parechji clienti straneri si mettenu in fila davanti à e cabine, facendu ordini cù dollari americani.Era a prima volta ch'e aghju vistu una tale scena, è hà apertu un mondu sanu novu per mè!

Dopu ghjuntu à MU, aghju intesu una storia ancu più inspirante nantu à a Fiera di Cantone.U presidente Patrick Xu di Sellers Union si n'andò à a Fiera di Canton per a prima volta, ma ùn hà micca ottinutu un stand, cusì hà stallatu direttamente un postu di strada à l'entrata, hà distribuitu carte d'affari à i stranieri, hà guardatu l'album di mostra è sempre. cugliera una ricca racolta !

À quellu tempu, fà u cummerciu esteru era assai prufittuali, cù marghjini grossi di sin'à 30%, 50%, o ancu 100%!Oghje, a cumpetizione in a Fiera di Canton hè diventata sempre più feroce, è u mercatu di u venditore di u passatu hè improbabile di esse replicatu.Ancu s'è cù u sviluppu di l'e-commerce, ci sò sempre più canali d'acquisizione di i clienti in linea, a Fiera di Canton hè sempre a megliu piattaforma per cunsulidà i vechji clienti è sviluppà novi.

Auto-raccomandazioneU mo primu travagliu in u cummerciu esteru era principarmenti focu annantu à i prudutti di cartoleria, induve aghju travagliatu per 3 anni è, eventualmente, diventenu u manager d'acquistion.In ogni casu, aghju sempre attivamente cercatu u cambiamentu è vulia una piattaforma più grande induve puderia amparà tuttu u prucessu di u cummerciu esteru in una manera più prufonda è sistematica.Invece di circà l'opportunità mentre era sempre impiegatu, aghju decisu di fà un passu audace è dimissioni da u mo travagliu per fucalizza cumplettamente à truvà un novu.
U mo primu pensamentu era di avvicinà Sellers Union, per quessa, mi sò autoconsigliatu mandendu un missaghju direttamente à Patrick è mandendu u mo currículum.Aghju chjamatu ancu per seguità.Questu pò parè bruscu, ma ci hè una storia daretu à cumu aghju pussutu cuntattà Patrick direttamente.
Aghju travagliatu cum'è spedizioniere per un periudu di tempu, è un ghjornu, mentre facia affari in un edifiziu vicinu à u Rainbow Road Exhibition Center, mi hè accadutu à scuntrà Sellers Union.Patrick era assai amichevule è m'hà ricevutu personalmente, chì mi mostrava una pila di informazioni di ordine.Sfurtunatamente, à quellu tempu, tutti l'ordini eranu FOB è i clienti avianu digià specificatu i so spedizionieri, cusì ùn aghju micca pussutu assicurà Sellers Union cum'è un cliente maiò. Union è ancu vutatu u curriculum vitae di MU in linea, chì appartene ancu à Sellers Union.Patrick hà scontru rapidamente cun mè à u mumentu, à l'uffiziu precedente di a cumpagnia in u Bund Center.Ellu disse: "U vostru currículum hè impressiunanti, ma a mo piattaforma attuale ùn hà micca bisognu di persunale supplementu. Vi ricumandemu chì andate à a nostra filiale, Global Union, chì hè specializata in i prudutti di cartoleria è hè più adattatu per a vostra sperienza ".

Grazie à l'intruduzioni di Patrick, sò andatu à entrevista cù Global Union, chì hè gestitu da Sangjia.Tuttavia, dopu avè rivisatu u mo currículum, u General Manager Daniel Wu hà dettu ancu chì ùn anu micca bisognu urgente di persunale.

Durante un mumentu di a mo frustrazione, aghju ricevutu un invitu à l'entrevista da MU.Hè tandu chì aghju realizatu chì MU era in realtà situatu à traversu u corridoiu da Global Union.Tom Tang, u Direttore Generale, hà avutu una breve conversazione cun mè è u ghjornu dopu hà mandatu un missaghju di testu dicendu: "Avete assuciatu, venite à rapportà per u duvere dumani!"

51

Auteur en 2007

Aviu avutu a furtuna di principià à travaglià in MU u 21 di maghju di u 2007. Pocu dopu, u 1 di settembre, hè stata stabilita a UNIONE GENERALE è mi sò trasferitu quì dopu a festa di a Festa Naziunale.GU è LC sò stati stabiliti in u stessu ghjornu, è avemu stallatu uni pochi di cesti di fiori è un pannu rossu in u corridoiu per fà una semplice cerimonia di taglio di nastri.Tom Tang hà datu u discorsu più cuncisu di a storia:

"Ose di ghjunghje à a luna è catturà a tartaruga in i cinque oceani!"

Sta frase m'hà inspiratu à sforzà è travaglià dura per tanti anni.

eiu

Boni prudutti Requiremeticuloso SelezzioneÀ a mo ghjunta à GU, aghju pigliatu l'uppurtunità di seguità cù u più grande cliente talianu à u mumentu.Basatu nantu à i mo più di trè anni di sperienza in l'industria di cartoleria, aghju aiutatu rapidamente u cliente cù u settore di cartoleria, è i prufitti anu aumentatu da 5 punti percentuali.Questu m'hà permessu di stabilisce rapidamente, è u sgiò Luo hà decisu d'affidà ancu a rispunsabilità di a vendita di l'esportazione.

Partendu cù u cliente talianu, aghju trattatu tuttu da u seguimentu di l'ordine, l'acquistu, l'ispezione di qualità è a vendita di esportazione, gestite veramente tuttu u prucessu cummerciale.À quellu tempu, aghju travagliatu in coordinazione cù Edward Du, chì era rispunsevuli di l'acquistu di produttu in Yiwu, mentre ch'e era rispunsevuli di l'area di Ningbo, furmendu cusì una zona di battaglia cumuna.Vogliu ancu sprime a mo gratitudine à u mo camarade d'arme, Edward.

In ogni casu, i boni tempi ùn durò micca longu, cum'è u cliente talianu hà aghjustatu u so affari, è u settore di a cartoleria si sminuì lentamente.Duranti stu periodu difficiule, u sgiò Luo hà datu u cliente messicanu assai sfida à mè, è hà ancu furnitu un studiente universitariu per aiutà.Questa era una rara opportunità per mè.Solu per successu induve l'altri avianu fiascatu puderia dimustrà e mo capacità!

U cliente mexicanu era grande in scala è forza, ma i prezzi eranu assai bassu, cù quasi senza marghjini di prufittu.Cumu puderia risolve stu prublema?Aghju sceltu di principià cù a gestione di a supply chain, basandu nantu à a mo sperienza precedente in i prudutti di cartoleria.Pigliendu i prudutti di cola per esempiu, l'aghju riassuntu cum'è "Metudu 5-passu".

U primu passu hè un screening preliminariu.I prudutti di cola includenu diversi tipi, cum'è cola solida, cola liquida è cola bianca.E fabbriche di cola in a pruvincia di Zhejiang offrenu i prezzi più bassi, cusì aghju trovu tutte e fabbriche di cola in a pruvincia di Zhejiang, chì anu risultatu in circa 200 fabbriche chì sò schermate.U sicondu passu hè u screening di u telefunu.Tutte e fabbriche 200 sò state cuntattate per telefunu, è circa 100 d'elli sò stati cunsiderati preziosi.U terzu passu hè a visita di fabbrica.Tutte e fabbriche 100 sò state visitate, è l'infurmazioni di u produttu sò state raccolte durante stu prucessu.U quartu passu hè a classificazione.Sutta diverse categurie, cum'è cola solida, cola liquida è cola bianca, e fabbriche sò stati ancu divisi in low-end, mid-range è high-end.U quintu passu hè currispondente.Basatu nantu à i bisogni di u cliente, i prudutti di fabbrica più adattati sò stati accuratamente adattati.
52

Visita à i clienti ungheresi in settembre 2013

A difficultà cù l'alimentazione si trova in a so varietà, ma u megliu modu per trattà hè ancu u più simplice: visitate e fabbriche largamente prima per assicurà a qualità di u produttu è a capacità di consegna.Cume si dice, à pusà in l'uffiziu porta solu prublemi, mentre esce per fà a ricerca porta suluzioni.Duranti stu tempu, avemu travagliatu l'overtime guasi ogni ghjornu finu à a mezzanotte, custruendu gradualmente a nostra attività cù i clienti messicani è ottenendu novi alture in un strettu margine di prufittu.

 A Grassroots EStage intrapreneurial Dopu à 10 anni di travagliu duru, u 1 di ghjennaghju di u 2017, a DIVISIONE GENERAL STAR DI GU hè stata stabilita.A riunione annuale di quellu annu hè stata in Yiwu, è l'ospitu era u pilastru di MU, General Manager Eric Zhuang, chì era ancu u mo primu mentore dopu avè unitu à MU.Era ellu chì m'hà purtatu in l'industria di l'alimentazione.

Mi ricordu di quandu aghju cuminciatu à travaglià, per via di i bisogni di sviluppu di l'affari, u General Manager Zhuang hà stabilitu indipindentamente un novu dipartimentu è hà custruitu un novu squadra di MU Group A. À quellu tempu, aghju avutu una voce in u mo core, "Quandu puderaghju. per guidà a mo propria squadra cum'è tè?"

Quandu aghju cullatu nantu à a scena quellu ghjornu, era toccu è emutivu.Cum'è qualchissia chì pienghje raramente, ùn pudia più trattene e mo lacrime di eccitazione.

À MU, ùn aghju avutu micca cunnessione, nè sfondate, nè qualificazioni educative impressiunanti.L'unicu capitale ch'e aghju avutu era 10 anni di travagliu duru è dedizione.À traversu l'ochji lacrime, aghju pussutu vede u ghjovanu cameriere in u Nan Yuan Coffee Shop 20 anni fà, chì spessu fighjulava cù invidia à l'affari di cummerciu esteru chì beiavanu caffè intornu à ellu...

Cume u tempu passava, quellu anzianu servitore di caffè si trova avà nantu à a tappa di l'imprenditorialità di u cummerciu esteru, una tappa di a basa di l'imprenditorialità!

53

 

Anji Trip di GENERAL STAR DIVISION OF GU in 2017

Tuttavia, a vita hè ghjustu, è m'hà digià datu troppu.U mumentu più bughju di a mo vita hè per vene.
À a fine di 2018, era ansiosu di ottene qualcosa è investitu tutti i mo assi in un novu prughjettu di cartoleria di moda.À quellu tempu, u prufittu di a divisione era solu dui o trè milioni, ma aghju investitu quasi tutte e mo cose in un prughjettu novu.Vuliu piglià una chance, ma ùn aghju micca cunsideratu cumplettamente e difficultà in tutti l'aspetti.Aghju passatu tutta a mo energia nantu à u novu prughjettu, è naturalmente, ùn aghju avutu micca tempu per gestisce u vechju prughjettu.Ùn pudia micca equilibrà e duie estremità, chì hà purtatu à una situazione stretta, è a cumpagnia era quasi arruvinata.

À u tempu più difficiule, i salarii ùn puderanu micca esse pagati.Mi dispiace per a fiducia di i mo dirigenti è u travagliu duru di i mo culleghi.Eru à l'orlu di a depressione è di colapsà !U Grim Reaper m'hà perdunatu.S'ellu ci era un altru colpu, a mo carriera puderia finisce quì.Sottu una pressione tremenda, aghju cuminciatu à esercitassi è furmà a mo forza di vuluntà attraversu l'esaurimentu fisicu per l'autoredenzione.

Dopu avè avutu u dulore, aghju realizatu chì aghju avutu à piglià misure drastiche è ùn lasciate micca sta situazione sparghje.U novu prughjettu finìu in fallimentu, causannu enormi pèrdite à a cumpagnia.Pensu, s'ellu ùn era micca per MU, stu sbagliu saria difficiule di pardunà.Sò sempre grata per questu.

A causa di l'scelta di fiducia è apertura, MU hà scontru qualchì difficultà, ma avemu sempre sceltu a fiducia è l'apertura oghje.Avà, tutti quelli chì si uniscenu à a cumpagnia anu da firmà un accordu di cunfidenziale.Se l'accordu di cunfidenziale ùn hà micca limitu di tempu, sò dispostu à firmà per una vita!

 Cride in u futuruPer i stranieri, u cummerciu esteru pò sembrà una industria assai glamorosa: basta à pusà in l'uffiziu ogni ghjornu, fighjate à l'urdinatore, fate qualchì telefonu, è spessu vai in hotel di cinque stelle per cena è chatte cù stranieri.A più impurtante hè chì ci sò l'uppurtunità di andà in l'esteru, chì pò esse micca dispunibili in parechje altre industrii.

Ma chì hè daretu à u glamour?Avete da travaglià l'overtime è suppurtà ogni tipu di pressioni inespettate.A più grande diferenza da l'altri industrii hè chì l'ore di travagliu ùn sò micca fissi, è ci sò sferenze di tempu.Una telefonata o un email, è avete da affruntà, ancu durante l'annu novu cinese.

U successu in u cummerciu esteru hè 99% sforzu è 1% furtuna!

 Se ùn fate micca u sforzu di 99%, pudete piglià u 1% di bona furtuna quandu vene?Se no, pudete esse solu un cummerciante straneru ordinariu è pò esse solu l'assistente di l'altru.Siate sempre preparatu, l'opportunità sò sempre lasciate à quelli chì sò pronti !Scopre una nutizia chì Tom Tang, per amparà l'inglese, hà pigliatu tutti i fax mandati da i clienti in casa è hà memorizatu ogni parolla.Questu hè u spiritu di un trader straneru!

54

Ciclismo cù i culleghi in nuvembre 2021

Da un novu chì abbandunò a scola per diventà una spina di a cumpagnia, ogni passu richiede un sforzu infinitu, è solu allora pudete ottene un successu!Quì, avete l'uppurtunità di dimustrà i vostri talenti è ambizioni, finu à chì site vuluntà, nimu vi limità, ma dipende da a vostra autodisciplina.U maestru porta a porta, è a pratica dipende di l'individuu.

L'azzione hè u putere, è decemila predicazione cavu ùn hè micca bonu cum'è una azzione concreta.

A vita hè nata per l'azzione, cum'è u focu sempre s'alza, è e petre cascanu sempre.Senza azzione, ùn esiste micca.A realità hè da questu latu, è l'ideali sò da l'altra parte, cù un fiume turbulente trà, è l'azzione hè u ponte sopra u fiume.I pinsamenti d'eri portanu i risultati d'oghje ;l'azzioni d'oghje determinaranu i successi di dumane.

Persiste in l'urdinariu, persiste in l'urdinariu ogni ghjornu, è dopu avete ciò chì avete avà.20 anni fà, aghju avutu l'uppurtunità di entre in u cummerciu esteru, solu perchè qualcunu abbandunò a cumpagnia, è a mancanza di persistenza di l'altri m'hà datu l'uppurtunità, chì aghju assai assai.In a vita, parechje volte, ùn ci hè micca manera di esce, chì hè a via di a vittoria.

A cumpetizione in l'industria diventa gradualmente feroce, ma spessu apparisceranu più opportunità in questu tempu.Si prontu?A guerra hè per cumincià, è ogni mese in 2023 hè una battaglia critica è decisiva.U ghjuramentu risonante di a cirimonia di ghjuramentu hè sempre in l'arechje : Aghjunghje u scopu !Andate tuttu è siate invincibile!Vittoria !Vittoria !Vittoria !

55

L'autore, Jason Woo, hè natu in 1981 in Ninghai, Zhejiang.Hè graduatu da l'Università di Zhejiang Gongshang cù una maghjina in l'amministrazione di l'affari in 2006. S'hè unitu à a cumpagnia in May 2007 è hà servutu cum'è assistente manager, subdirector, è manager.Hà vintu u Premiu per l'Eccezziunale di l'Affari, u Premiu per a Cuntribuzione Eccellente è u Premiu per l'Operazione Eccellente.Hè attualmente u direttore generale di a DIVISIONE GENERAL STAR DI GU.

 

 


Postu tempu: Apr-28-2023