MU Group |A riunione annuale è di kick-off 2023 hè tenuta grandi

25 26

A primavera vene à a terra è tuttu torna à a vita.Da u 28 di ferraghju à u 1 di marzu, a riunione annuale è di kick-off di MU Group 2023 si sò tenute rispettivamente in Yiwu è Ningbo, cù più di 2000 culleghi riuniti per celebrà sta grande occasione!

Era ancu una solenne cerimonia di ghjuramentu prima di andà in battaglia.À u Centru di Cunferenza Internaziunale di Dongqian Lake in Ningbo cù belli muntagni è acque limpide, è à l'Hotel Shangri-La in Yiwu, induve una folla di persone surghjenu, ufficialmente sonendu l'accusazione di "Defending Stalingrad" è "Decisive Battle 2023"!

U presidente di u gruppu Tom Tang, i capi di u gruppu Henry Xu, Amenda Weng, Eric Zhuang, Amanda Chen è William Wang anu assistitu à a riunione, mentre chì u vicepresidentu Jeff Luo era assente per via di un viaghju d'affari à l'esteru.

A cunferenza hà iniziatu ufficialmente cù l'innu naziunale.A sessione di a matina includeva a ceremonia di "Premiu di a catena" per i culleghi di u quintu annu, a ceremonia di "Premiu di l'annu" per i culleghi di u decimu annu, l'attribuzione di medaglie, è cerimonii di cumminzioni individuali è di gruppu.

27

L'onore è i fiori nantu à u palcuscenicu venenu da e lotte specifiche è sudore di a vita ordinaria.Una collana è un anellu di diamanti simbulizeghjanu a bella amicizia trà tutti è MU, mentre avanzanu inseme è si sforzanu fiancu à fiancu.E medaglie è trofei daretu à elli rapprisentanu u travagliu duru è a dedicazione di i culleghi !

28

A cosa più abbagliante hè u splendore di a ghjuventù, induve i novi talenti eccezziunali, i mudelli di civilisazione di a ghjuventù, i primi dieci giovani eccezziunali, è i primi dieci giovani piantini eccezziunali appariscenu spessu.Rappresentanu u futuru è a speranza.

29

A cosa più toccante hè i destinatari di a "Medaglia Martire".Durante u periodu epidemicu severu l'annu passatu, sò stati infettati da COVID-19 mentre servenu i clienti, chì hè ancu una altra forma di "sacrificiu"!

30

À a cunferenza, Ningbo Bright Max Co.,Ltd.(Big Division), America Division di Ningbo Topwin (Big Division), Division Universale di MU (Big Division), Market Select Devision di MU, Retail Chain Division di MU è America Division of AC firmatu cuntratti per stabilisce e so divisioni rispettivi.A Divisione Sudamerica di Ningbo Topwin (Big Division) è a Divisione Online di GU firmaranu cuntratti in una data dopu.

31

A cunferenza hà ancu tenutu una firma di impegni militari è una cerimonia di ghjuramentu cullettivu."Giurate di marchjà è vincite a vittoria!""Ottene u scopu!""Attaccà cù tutte e forze è esse invincibile!""Vittoria!Vittoria !Vittoria!"è altri impegni risoluti risonu in u locu, scuzzulate u celu.A magnifica scena di millaie di persone chì gridanu u ghjuramentu inseme trasmette a determinazione di tutti i MU à vince !

32

U Gruppu hà sempre favuritu una cultura di u travagliu pusitivu, incuraghjendu i culleghi à sparte è cumunicà per u prugressu cumuni.Se a prima mità di a riunione hè stata piena di gioia di a cugliera, a seconda mità era una crescita di collisione ideologica è cunfrontu.

33

U dipartimentu finanziariu, u dipartimentu di documenti, u dipartimentu di risorse umane, u dipartimentu di cuncepimentu è altri dipartimenti presentanu rapporti di travagliu, riassuntu u passatu è aspittendu u futuru, pianificendu cumu per serve megliu è sustene u sviluppu di l'affari.

34

I discorsi eccitanti di i vincitori di u premiu, i studienti di l'Academia MU, l'unità cummerciale è i rapprisentanti di i filiali, è ancu e sessioni di dialogu è d'entrevista, anu purtatu una riflessione più approfondita nantu à u serviziu di u cliente, i mudelli di cummerciale è e strategie di sviluppu.

35

In particulare u primu cuncorsu di dibattitu "Top 10 Outstanding Young People" versus "Top 10 Outstanding Young Seedlings", induve i dui lati discutevanu ferocemente u tema di "cumerciu straneru tradiziunale versus e-commerce transfrontaliero, chì avarà l'ultima risata! "À mezu à ondate di applausi è di risa, hà ancu purtatu una nova comprensione è risonanza à questu tema.

36

À a fine di a cunferenza, u presidente Tom Tang hà fattu un discorsu.Hà enfatizatu a necessità di cuncentrazione di tutte e risorse è di fà sforzi senza precedente per participà à esibizioni, visità i clienti, reclutà talenti è studenti universitari, è l'obiettivu per questu annu hè di reclutà aggressivamente è ottene una crescita rapida.A qualità deve esse valutata, cum'è uguali u prufittu, è u prufittu è l'ordine deve esse dumandatu da a qualità.

37

A prutezzione di l'ambiente deve esse priorità cum'è MU esiste in a sucità è duverebbe ghjucà un rolu è avè un impattu in a sucità.A cumpetitività deve esse cercata da a tecnulugia, ma più impurtante, a tecnulugia deve esse aduprata per migliurà u flussu di travagliu è serve megliu i clienti.U Cliente prima deve esse sustinutu, è sforzi deve esse fatte per ottene l'ultima satisfaczione di u cliente.

Tom Tang crede chì u 2023 hè l'annu di l'e-commerce transfruntier, è a de-intermediazione è a de-branding sò i tendenzi di l'industria di u retail d'oghje, è e piattaforme B-side è C-side inizieranu un periodu di grande sviluppu.Una nova volta di sviluppu di l'alta velocità di a cumpagnia hè diventata più vicinu è più vicinu, è duvemu aderisce à a fiducia è l'apertura è accelerà a creazione di novi unità di cummerciale è di novi cumpagnie.

A "Battaglia di Stalingrad" scriverà definitivamente u capitulu più intensu in a storia di u sviluppu di MU, è passeremu da a fase di stalemate strategicu à un attaccu à grande scala.

Infine, hà reiteratu a missione, a visione, a cultura è i valori di a cumpagnia, hà spressu gratitùdine à sta grande era, è sperendu chì tutti facenu u più grande sforzu per avanzà.

A cunferenza hè stata cunclusa cù successu in una atmosfera compacta è allegra.Videmu ciò chì credemu!Cuntinuemu à perseverà, strive à cambià u nostru destinu, è persiste in una lotta à longu andà.Lutteremu in 2023 è creeremu un futuru megliu per MU inseme!

 

 

 

 

 

 

 

 


Tempu di Postu: Mar-03-2023