U tempu di quarantena di i visitatori in Cina serà accurtatu

U tempu di quarantena di i visitatori in Cina serà accurtatu

U 17 di ghjugnu, Liang Nan, u direttore di u Dipartimentu di Trasportu di l'Amministrazione di l'Aviazione Civile, hà dettu chì u numeru di voli internaziunali aumenterà gradualmente in l'ultimi sei mesi di questu annu in una cunferenza di stampa regulare.Ellu disse chì nantu à a premessa di assicurà a sicurezza di a prevenzione di l'epidemie, l'arrangementu ordinatu per l'operazioni di i voli internaziunali ùn hè micca solu benefiziu per u sviluppu ecunomicu di a Cina è u muvimentu di i viaghjatori cinesi è internaziunali, ma serve ancu u sviluppu sustenibile di u trasportu aereu. industria.Attualmente, sottu a coordinazione di u Meccanismu di Prevenzione è Controlu Conjuntu di u Cunsigliu di Statu, l'Amministrazione di l'Aviazione Civile discute cù certi paesi per aumentà gradualmente i voli internaziunali regulari di passageri per risponde à i bisogni di viaghju.

Recentemente, parechje cità in Cina anu aghjustatu e pulitiche di quarantena per u persunale in entrata, accurtendu u tempu di quarantena.Sicondu e statistiche incomplete da u Cliente di Salute di u Populu Corsu, Pechino, Hubei, Jiangsu è parechje altre regioni sò digià accurtati u tempu di quarantena da "quarantena centralizzata di 14 ghjorni + quarantena di casa di 7 ghjorni" à "quarantena centralizzata di 7 ghjorni + Quarantena in casa di 7 ghjorni" o "quarantena centralizzata di 10 ghjorni + quarantena in casa di 7 ghjorni".

Pechino: 7 + 7
In a cunferenza di stampa nantu à a prevenzione è u cuntrollu di COVID-19 in Pechino tenuta u 4 di maghju, hè statu annunziatu chì e misure di isolamentu è di gestione per u persunale di risicu in Pechino sò state adattate da u "14 + 7" originale à "10 + 7". .

U staffu pertinente di a Sede di Prevenzione è Controlu di l'Epidemie di Pechino hà dettu à u Cliente di Salute di u Populu Corsu chì u 15 di Maghju, Pechino hà annunziatu per accurtà u tempu di quarantena d'ingressu è implementà a pulitica "7 + 7" significa chì "quarantena centralizzata di 7 ghjorni + 7 ghjorni". quarantena in casa "per quelli chì entranu in Pechino.Questa hè a seconda volta chì u periodu di quarantena centralizata hè stata accurtata da maghju.

Jiangsu Nanjing: 7 + 7
Recentemente, u persunale di u serviziu di serviziu di u guvernu municipale di Nanjing in Jiangsu hà dichjaratu chì Nanjing hà avà implementatu a pulitica di quarantena "7 + 7" per u persunale in entrata chì anu un locu di residenza in u locu, annullendu i precedenti requisiti di quarantena di casa è di monitoraghju di 7 ghjorni.In più di Nanjing, secondu u "Client di u Cunsigliu di Statu" indicatu, u tempu di quarantena per i viaghjatori in entrata da Wuxi, Changzhou è altri posti hè statu aghjustatu da u "14 + 7" originale à "7 + 7", vale à dì "7-7". quarantena centralizzata di ghjornu + quarantena di casa di 7 ghjorni ".

Wuhan, Hubei: 7 + 7
Sicondu "Wuhan Local Treasure", a pulitica di quarantena per i rimpatriati d'oltremare in Wuhan hà implementatu novi misure da u 3 di ghjugnu, aghjustatu da "14 + 7" à "7 + 7".U primu locu d'ingressu hè Wuhan, è a destinazione hè ancu Wuhan, implementerà a pulitica "quarantena centralizzata di 7 ghjorni + quarantena di casa di 7 ghjorni".

Chengdu, Sichuan: 10 + 7
A Cummissione Municipale di Salute di Chengdu hà publicatu e risposte relative à l'aghjustamentu di a pulitica di quarantena per u persunale in entrata in Chengdu u 15 di ghjugnu.Frà elli, e misure di gestione di circuitu chjusu per u persunale di entrata in u portu di Chengdu sò specificate.A partire da u 14 di ghjugnu, a "quarantena centralizzata di 10 ghjorni" serà implementata per tuttu u persunale di ingressu da u portu di Sichuan.Dopu chì a quarantena centralizata hè stata rialzata, e cità (prefetture) saranu riportate in un ciclu chjusu per a quarantena di casa di 7 ghjorni.Se u destinazione hè fora di a pruvincia di Sichuan, deve esse mandatu à l'aeroportu è a stazione in un ciclu chjusu, è l'infurmazioni pertinenti devenu esse notificati à a destinazione in anticipu.

Xiamen, Fujian: 10 + 7
Xiamen, cum'è una cità portu, hà implementatu prima un pilotu "10 + 7" per un mese in aprile, riducendu a quarantena centralizzata per alcuni arrivi in ​​entrata di 4 ghjorni.

U 19 di ghjugnu, u persunale di cunsultazione di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie di Xiamen hà dettu: finu à avà, se a destinazione dopu l'entrata hè Xiamen, è a "quarantena centralizzata di 10 ghjorni + quarantena di casa di 7 ghjorni" continuerà à esse implementata.Significa per u persunale in entrata chì a destinazione finale hè Xiamen, u tempu di quarantena centralizata in l'hotel hè accurtata di 4 ghjorni.

Siccomu e pulitiche d'ingressu è e misure di quarantena ponu cambià in diverse cità, se avete intenzione di visità a Cina, hè megliu truvà l'ultime informazioni, chjamendu a linea diretta di u guvernu lucale o cunsultendu u gruppu MU via E-mail, telefonata è cusì.


Tempu di post: Jul-05-2022